استانی 10:51 - 07 خرداد 1401

۹۹۷ مورد بازرسی از نانوایی‌های سمنان صورت گرفت

حسن اقوامی پناه در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه در زمینه بازرسی بخش خبازی‌ها با توجه به اهمیت نان در سبد خانوار، اقدامات خوبی را در دستور کار قرار داده ایم، ابراز کرد: با اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها، نظارت بر تمام تولیدی‌های نان در شهرستان سمنان تشدید شده است.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه ۹۹۷ بازرسی از نانوایی‌ها صورت گرفته است، افزود: دستگاه‌های مرتبط اصناف، غله، جهاد کشاورزی و… در این بازدیدها به اصناف مرتبط با آرد و نان سرکشی و بر روند اجرای دقیق پخت نان با آرد دولتی نیز نظارت دارند.

سرپرست فرمانداری سمنان با بیان اینکه ۳۰ مورد تخلف و دو مورد تعطیلی نانوایی‌ها در سمنان طی همین بازدیدها، اعمال شده است، گفت: بر اساس آئین نامه تخلفات با متخلفان حوزه آرد و نان شهرستان برخورد می‌شود.

اقوامی پناه درباره بازدارندگی جرایم، تاکید کرد: طبق آئین نامه جدید هم جریمه‌های نقدی افزایش داشته و هم برخورد در اندازه تعطیلی موقت مغازه‌ها نیز تشدید شده است لذا در این زمینه نیز با جدیت شاهد حضور بازرسان هستیم.

وی با بیان اینکه در زمینه کیفیت آرد و نان شکایتی نداریم زیرا اگر آرد مشکلی داشته باشد، خود نانوایان نخستین شاکیان هستند، افزود: به همان نسبت که از کیفیت آرد شکایتی وجود ندارد، انتظار از نانوایان شهرستان این است که نان با کیفیت را نیز به مردم بدهند.

سرپرست فرمانداری سمنان با بیان اینکه نظارت‌هایی صورت می‌دهیم که کیفیت نان مورد نیاز مردم کاهش پیدا نکند، بیان داشت: یکی دیگر از رویه‌های نظارتی دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار، نظارت بر عدم خروج آرد دولتی و یارانه‌ای از چرخه استفاده مردم و نانوایی‌ها و مقابله با فروش آزاد آن است که نانوایان موظف به تمکین از قوانین هستند.


11575654
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است