استانی 11:17 - 10 اردیبهشت 1396
دادستان عمومی ساری:
ساری - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: تاکنون ۱۵ مورد تخلف انتخاباتی در سطح استان گزارش شده و در دادسراهای استان مورد پیگیری قرار گرفته است.

۱۵ تخلف انتخاباتی در مازندران گزارش شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسدالله جعفری صبح یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی با تاکید بر ممنوعیت استفاده از هرگونه امکانات و اموال دولتی برای تبلیغات کاندیداها، به برخی تخلفات صورت گرفته در این خصوص اشاره و تصریح کرد: دستگاه قضایی در استان مازندران مکلف به انجام مر قانون است و بر بحث مشارکت حداکثری و ایجاد شور انتخاباتی نیز تاکید ویژه ای دارد.

این مقام قضایی با اشاره به محورهای اصلی فعالیت در حوزه انتخابات، اظهار کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی مربوط به انتخابات، دستگاه قضایی در حوزه‌های پیشگیری، رسیدگی و برخورد قضایی اقدام می‌نماید و قطعاً هرگونه تخلفات و جرائم در حوزه انتخابات رصد و پیگیری خواهد شد.

دادستان مرکز مازندران با بیان اینکه فعالیت‌های فضای مجازی در رصد دستگاه قضایی و ادارات ذیربط قرار دارد، تاکید کرد: طی روزهای گذشته جلسه بسیار خوبی نیز با مدیران کانال‌های تلگرامی استان مازندران برگزار و تذکرات لازم در این خصوص ارائه شده است.

حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در بحث امنیت انتخابات انجام گرفته و دادستان‌های حوزه‌های قضایی مازندران بر برگزاری سالم انتخابات و رعایت دقیق قانون، نظارت کامل دارند.


9055790
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است