اجتماعی 19:52 - 13 آذر 1395
به دنبال تیراندازی ظهر امروز در خیابان اشراق در حوالی خیابان دماوند تهران، پلیس با اعلام شناسایی فرد شلیک کننده، جزئیاتی از این تیراندازی را تشریح کرد.

جزئیات تیراندازی ظهر امروز در تهران
به گزارش فرهنگ نیوز، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت به دنبال انتشار خبر تیراندازی ظهر امروز در خیابان اشراق در حوالی خیابان دماوند تهران،‌ با تشریح جزئیاتی از این ماجرا توضیحاتی را ارائه داد.
 
پلیس پایتخت در تشریح جزئیات این تیراندازی عنوان کرد: ظهر امروز در پی انتقال فردی 33 ساله به یکی از بیمارستان‌های شرق تهران که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود بلافاصله مأموران کلانتری 128 تهران نو به بیمارستان مراجعه و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.
 
با توجه به انتقال فرد حادثه دیده به وسیله اورژانس، مشخصات محل حادثه اخذ و مأموران به منظور تحقیقات بیشتر به مکان اعلامی مراجعه و سه نفر شامل مالک (پدر)، پسر مالک (برادر) و دوستش را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.
 
در بررسی‌های بیشتر و بنا بر اظهارات دستگیرشدگان مشخص شد که فرد مضروب به همراه پسر مالک و دو دوستش در خانه حضور داشتند که بنابر دلایل نا‌معلوم توسط یکی از حاضران، فرد مصدوم مورد اصابت گلوله از ناحیه سر قرار می‌گیرد.
 
‌ضارب از افراد بزهکار و سابقه دار بوده و در حال حاضر متواری است.
 
بنا بر اعلام پلیس تهران بزرگ، مأموران پلیس در تعقیب این ضارب سابقه‌دار بوده و اخبار تکمیلی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
 

8442216
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد حیات و معاون کمیته امداد از برنامه کمیته‌امداد برای ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال در سال ۱۴۰۳ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۶ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول قرار دارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است