استانی 15:43 - 05 بهمن 1395
مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان زنجان:
زنجان- مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۰ پایگاه ثابت هلال احمر در استان زنجان وجود دارد.

۱۰ پایگاه ثابت هلال احمر در استان زنجان فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، علی طاهری ظهر سه شنبه در مراسم معارفه مدیرعامل جدید هلال احمر استان زنجان، افزود: ۱۰ پایگاه ثابت هلال احمر در استان زنجان وجود دارد که چهار پایگاه دارای ساختمان ملکی نبوده و خدابنده، ابهر و طارم پایگاه های هلال احمر دارای ساختمان است.

وی اظهار کرد: احداث پایگاه شمال غرب از سال ۸۶ آغاز شده بود و به دلیل نبود اعتبار سه سال متوقف شده بود که ۶ هکتار احداث و فاز نخست و دوم به بهره برداری رسیده است.

مدیر عامل  سابق جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:۱۲ هزار نفر جوان در استان زنجان فعال هستند که ۴ هزار نفر بیشترین فعالیت دارند.

طاهری تاکید کرد: درمانگاه هلال احمر در حال حاضر ۹۰ میلیون تومان در آمد  دارد و فیزیوتراپی شهرستان زنجان راه اندازی و در طارم و خدابنده نیز افتتاح شد.

وی با بیان اینکه هلال احمر استان زنجان در بحث کم به در راه ماندگان و زلزله اهر هم  امداد رسانی لازم را کرده است، افزود: درآمدهای کل استان  در سال ۹۰ حدود،۹۷۰ میلیون تومان بود که در سال ۹۴ به ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون رسیده است.

مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: پایگاه امدادی شهرستان خرم دره در ۲ هزار و ۲۰۰ متر مساحت دارد که در این شهرستان احداث شده و ساختمان امداد سرای زنجان نیز راه اندازی شد و آماده بهره برداری است و ساختمان اداری، امدادی، تجاری ابهر در بیش از ۳ هزار متر مربع دارای پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی است.

طاهری ابراز کرد: راه اندازی مرکز کنترل و ساماندهی انبارهای استان، اجرای آموزش های همگانی، اجرای آموزش های پایه داوطلبی از فعالیت های این نهاد است.


8709314
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است