اجتماعی 15:04 - 04 خرداد 1398

رگبار باران در غرب/ دمای ۴۷ درجه در اهواز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: امروز (شنبه) برای نواحی از شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، تهران، ارتفاعات سمنان، بخش‌هایی از شمال شرق، در استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، همچنین دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان‌های اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان و یزد، بارش پراکنده، گاهی به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: از بعدازظهر یکشنبه در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس، رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد انتظار می‌رود.

وی تاکید کرد: این شرایط برای دوشنبه در مناطق ذکر شده به جز غرب کشور همچنان حاکم خواهد بود ضمن اینکه در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور نیز رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وظیفه ادامه داد: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه سامانه بارشی در نوار شمالی، مرکز کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی فعالیت خواهد داشت که به تدریج شدت آن در نواحی شمال غرب کاهش یافته و در نواحل شمال شرق افزایش می‌یابد.

وی تأکید کرد: امروز در نوار شمالی کشور افزایش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود. تا اواخر وقت یکشنبه هوای گرم در این نواحی استقرار دارد و از روز دوشنبه کاهش ۶ تا ۱۰ درجه دما برای این مناطق انتظار می‌رود.

به گفته وظیفه، از بعدازظهر امروز در نواحی شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل، وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و امشب کمی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی شده و فردا کمی ابری، بعدازظهر افزایش ابر، همراه با وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق و فردا شب، نیمه ابری، اوایل شب رگبار باران و احتمال رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۳۴ و ۲۱ درجه سانتیگراد اعلام شده و دمای اهواز امروز به ۴۶ و فردا به ۴۷ درجه سانتیگراد خواهد رسید.


10136329
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی گفت: امسال توجه جدی تری به مسئله مسکن کارگری با همکاری کارفرمایان خواهیم داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر خبرداد. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر خبرداد. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور گفت: پس از گذشت حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی رانندگی هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ از تملک و آزادسازی آخرین معارضین مسکونی در مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تکیه تاریخی سادات اخوی در محله امامزاده یحیی احیا و بازسازی می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، ۶۱۳ مورد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روز‌ها مجموعه ارم سبز شاهد استقبال کم نظیر مدارس در قالب برگزاری اردو‌های دانش آموزی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: دولت باید یارانه توسعه کمی و کیفی حمل و نقل عمومی را افزایش دهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است