استانی 22:41 - 21 مرداد 1399
ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: رتبه مجله سیستم‌های فازی دانشگاه به برترین مجله در بین نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری ارتقا یافت.

مجله سیستم‌های فازی دانشگاه سیستان و بلوچستان برتر نشریات وزارت علوم شد

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه سیستان وبلوچستان دکتر غلامرضا رضایی اظهار کرد: بر اساس آخرین رتبه‌بندی journal citation reports (JCR) مربوط به پایگاه Web of Science، مجله ایرانی سیستم‌های فازی دانشگاه سیستان و بلوچستان (Iranian Journal of Fuzzy Systems) با افزایش قابل توجه میزان ارجاعات به آن، به ضریب تاثیر ۲/۲۷۶ ارتقا یافته است.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این مجله همچنین در چارک اول (Q۱) مجلات هم زمینه خود قرار دارد افزود: از بین کل ۲۵۰۰ مجله‌ی علمی ایرانی، تنها ۱۷۶ نشریه در پایگاه ISI نمایه می‌شود که در حدود ۷/۵درصد از کل این مجلات است.

وی ادامه داد: از میان این تعداد نشریه‌ی ISI ایرانی، تنها ۴۲ مجله در لیست JCR سال ۲۰۲۰ مربوط به ارجاعات سال ۲۰۱۹ وجود دارد که در بین آنها مجله سیستم‌های فازی دانشگاه سیستان و بلوچستان در رده اول جدول از لحاظ ضریب تأثیر، در بین مجلات وزارت علوم قرار گرفته است.

دکتر رضایی بیان کرد: این موفقیت بزرگ را به جامعه‌ی علمی کشور، مسئولین تلاشگر این مجله و اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام


10663106
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است