استانی 18:23 - 13 آذر 1395
امام جمعه طبس:
طبس- امام‌جمعه طبس بر ایجاد جاذبه و مشوق های لازم برای جذب و توسعه سرمایه گذاری در شهرستان تاکید کرد و گفت: مردم و مسئولان در خریدهای خود از تولیدات شهرستان حمایت کنند.

جاذبه و مشوق‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار در طبس ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان در شورای اداری شهرستان ضمن تاکید بر اهمیت وقف گفت: گذشتگان ما در طبس به این امر اهمیت زیادی داده‌اند و شاید درکل کشور شهرستانی مانند طبس در تعداد رقبات و کیفیت آن نباشد.

 وی ادامه داد: در گذشته شرایطی بوده که برخی موقوفات غصب شده است و باید تلاش شود تا این موقوفات به حالت اولیه برگردد و باید حتی بر آمار وقف نیز افزوده شود.

امام‌جمعه طبس همچنین ضمن تشکر از تشکیل اولین جلسه شورای اداری شهرستان در خصوص توسعه شهرستان گفت: در جهت تولید در شهرستان (کشاورزی، باغی و صنعتی) باید تلاش شود.

وی بیان کرد: باید با ایجاد جاذبه و مشوق‌ها در جهت جذب سرمایه‌گذار در شهرستان تلاش شود.

مهاجریان عنوان کرد: اگر کمک شود و دلگرمی ایجاد شود سرمایه‌داران به طبس خواهند آمد اگرچه برخی کمبودها بوده و افرادی حاضر به سرمایه گزاری شدند و بعد با مشکلاتی مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه در جهت تولیدات داخل شهرستان باید همه کمک کنند، گفت: ما در طبس تولید سیمان داریم که کیفیت خوبی دارد اما در جهت مصرف آن در طبس توجه نمی‌شود و سیمان را از قاین و مشهد می‌آورند.

 وی با بیان اینکه باید شرایط استفاده از محصولات تولید داخل شهرستان موردتوجه قرار گیرد، تصریح کرد: تیرهای برق نیز به همین گونه است که در طبس تولید می‌شود و این تولیدات توسط اداره برق از شهرهای دیگر وارد می‌شود.

وی همچنین در تذکری گفت: تخریب میدان مرکزی شهر اخیراً در حال انجام است که با مشکلاتی که شهرداری دارد و حقوق معوق دارد مردم اعتراضشان را به بنده رسانده‌اند که من نیز منتقل می‌کنم.


8441820
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است