اقتصادی 12:37 - 19 مرداد 1399

فلایتیو؛ تغییری برای آینده!

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دلمون لک زده واسه یک سفر خوب! این جمله‌ای است چند ماه اخیر مطمئناً آن را شنیده و خودتان هم به آن فکر کرده‌اید. دل ما هم برای یک سفر خوب تنگ شده است، از دیدن ارتفاعات گیلان تا سفر به خیابان شانزلیزه. اما این دلتنگی، این دوری از سفر و این محدودیت‌ها باعث شده تحولی تازه را تجربه کنیم.

تحولی برای آینده

فلایتیو از سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی کار خود را شروع کرد. از این تاریخ تا به امروز، ما هر لحظه را صرف تغییر، تحول و رشد کردیم. تمرکز ما روی خدمات‌رسانی باکیفیت و ارائه بهترین تجربه سفر به کاربران بوده است. کاربرانی که هر روز در حال افزایش هستند و هر روز از خدمات ما استفاده می‌کنند.

در دوره‌ای هستیم که صنعت گردشگری مدام در حال گسترش است. در چنین شرایطی تصمیم گرفتیم روند تحول خود را با سرعت بیشتری طی کنیم. یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های مورد تغییر، هویت بصری شرکت بود. از پالت رنگی گرفته تا لوگوی فلایتیو، همگی دستخوش تغییر شدند. ما باور داریم که هویت بصری می‌تواند پنجره‌ای برای درک بهتر اهداف و مأموریت یک شرکت باشد. این هویت بصری تازه، چهار کیفیت شامل «مدرن، برتر، هیجان‌انگیز و باوقار» را به نمایش می‌گذارد.

* مدرن: فلایتیو با نگرشی مدرن بر زیرساختی مدرن ایجاد شده و این دیدگاه منجر به خدمات‌رسانی بهتر می‌شود.

* برتر: هدف همیشگی فلایتیو ارائه خدماتی بوده که سطح کیفی آن مختص به فلایتیو است.

* هیجان‌انگیز: در فلایتیو همیشه تلاش می‌کنیم که تجربه‌ای هیجان‌انگیز و تازه از سفر را ارائه دهیم.

* باوقار: هویت و فرهنگ داخلی فلایتیو شامل کیفیتی باوقار است که ارتباط بین مشتری و برند را گسترش می‌دهد و به ما کمک می‌کند که درک بهتری نسبت به خواسته‌ها و اخلاقیات کاربر داشته باشیم.

تحولی برای صنعت

صنعت گردشگری در چند سال اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. تحولات این صنعت نشان داده که نمی‌توان به شیوه‌های سنتی تکیه کرد و باید ساختاری را خلق کرد که دوام بالایی داشته باشد. به همین دلیل تمرکز ما روی ایجاد سرویسی بوده که در همه شرایط توانایی جلب رضایت مشتری را داشته باشد.

تحول زیرساخت و خدمات‌رسانی

ما همیشه به پشتیبانی خود افتخار کرده‌ایم. هفت روز هفته و در تمامی ساعات روز، ما پاسخگوی تماس کاربران هستیم. حالا قصد داریم که این دیدگاه فکری را به تمامی بخش‌های تجارت خود وارد کنیم. از وبسایت گرفته تا هویت بصری، همگی باید در راستای خدمات بهتر به مشتریان باشند.

یکی از عمده‌ترین بخش‌هایی که دچار تحول و تغییر شده زیرساخت شرکت فلایتیو است. این تحول در دو دسته قرار می‌گیرد. ارتباطی که کاربر با برند دارد و ارتباطی که همکاران ما با فلایتیو دارند.

در زمینه ارتباط با کاربران خود، تلاش کردیم که مسیر آشنایی، خرید و استفاده از خدمات را برای کاربران آسان‌تر کنیم. طراحی تازه ما با تمرکز بر روی تجربه کاربری توانسته به این هدف برسد. همچنین سرعت در تجربه کاربری اهمیت بالایی دارد. سرعت بارگذاری وبسایت فلایتیو و سرعت روند خرید به مراتب افزایش داشته و کاربران ما، مجبور نیستند برای مشاهده آخرین بلیط‌ها و پیشنهادها انتظار بکشند.

طی مرور زمان خدمات تازه هم به سبد خدماتی فلایتیو اضافه خواهد شد. این خدمات تازه همراه با گسترش روزافزون کیفیت خدمات‌رسانی، یکی از مهم‌ترین تحولات زیرساختی فلایتیو برای آینده روشن‌تر است.

در زمینه ارتباط با همکاران، سلامت همه پرسنل شرکت در اولویت قرار دارد. فراهم کردن زیرساخت دورکاری یک چالش بزرگ است. فلایتیو از هیچ چالشی دوری نکرده و تلاش کردیم که شرایط دورکاری را برای تیم‌های مختلف شرکت فراهم کنیم.

طرح و رنگی از جنس آسمان

هویت بصری هر برند، پنجره‌ای به تفکرات و دیدگاه‌های آن برند است. لوگو نقش تأثیرگذاری در درک درست یک هویت بصری دارد. با این دیدگاه، باید لوگویی طراحی می‌کردیم که توانایی بازخوانی اهداف و آینده برند را داشته باشد.

سه ستون اصلی در طراحی این لوگو وجود دارد. تمرکز ما روی شکل زمین و گردشگری است. هر دو از اهمیت بالایی برای صنعت گردشگری برخوردار هستند. در ادامه بر خدمات ارائه شده فلایتیو تمرکز کردیم. لوگوی تازه فلایتیو دید کاملی به خدمات ما از جمله رزرو بلیط هواپیما، هتل، قطار و اتوبوس ارائه می‌دهد. در پایان فرم لوگو، توانسته هیجان و سرزندگی که در برند فلایتیو وجود دارد را نمایش دهد.

در انتخاب رنگ هم به آسمان چشم دوختیم. زبان رنگ آسمان زبانی جهانی است که ما درک جامعی نسبت به آن داریم. رنگ‌های انتخاب شده عبارتند از؛

* آبی: القاکننده حس آرامش و مورد استفاده تجارت‌های الکترونیک

* نارنجی: نماینده حس و حال سلامتی، انرژی و سرزندگی

* قرمز: بیانگر اعتماد به نفس، جسارت و احساسات شدید

* بنفش: رنگی ارزشمند که به دلیل سختی استخراج رنگی سلطنتی بوده و کیفیت محصول ارائه شده را نمایش می‌دهد

تحولی ماندنی

فلایتیو سال‌ها است که همراه مشتریان خود بوده. اما این تازه ابتدای راه است و مسیر طولانی را با یکدیگر طی خواهیم کرد. برای تمامی سفرها، ما همراه شما هستیم و پشتیبان شما خواهیم بود. می‌توانید با خیال راحت و در امنیت کامل، پرواز، هتل، قطار و اتوبوس خود را از فلایتیو تهیه کنید. فلایتیو دیروز، امروز و فردا، همراه همه شما خواهد بود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


10658576
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت:موضوع پرداخت یارانه‌ها و از جمله یارانه انرژی به مردم و تولیدکنندگان یک ضرورت است به طور کلی یارانه باید در راستای حمایت از کالای داخلی باشد و یارانه به دست مصرف کننده نهایی یعنی افراد برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با تصویب‌ افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، حداقل و حداکثر حقوق آن‌ها مشخص شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع و مصرف ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در هشتمین نوروز با رشد ۲۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت:۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار و معوقات مالیاتی در سال ۱۴۰۲وصول شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد: ایران طبق دو قرارداد گازی با عراق از ژوئیه ۲۰۱۷ تاکنون حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز صادر کرده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی، هرگونه گران‌فروشی و افزایش قیمت را تضییع حقوق مردم دانست و از برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حراج‌های خرده فروشی در سال ۱۴۰۳ به صورت روزانه از شنبه تا سه شنبه هر هفته برگزار خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۸ فروردین به ۲۳.۶۲ درصد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی رجبی مشهدی گفت: توسعه کنتور‌های هوشمند در ادارت در دستور کار قرار دارد و پیش‌بینی می‌کنیم امسال از سوی ادارات ۱۵۰۰ مگاوات صرفه جویی داشته باشیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سال ۱۴۰۲ علاوه بر تولید و تنظیم بازار تخم مرغ به صادرات بیش از ۱۳۶ هزار تن تخم مرغ دست یافتیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است