اگر یک پزشک توجه کافی به استخدام منشی مطب خود نداشته باشد ممکن است ضررهای زیادی را متحمل شود. در برخی موارد حتی ممکن است پزشک اصلاً متوجه نشود که کاهش مراجعهکنندگان به مطب به خاطر داشتن یک منشی نالایق است.
محمد ظهرهوند نویسنده کتاب فلوشیپ تبلیغات و برندسازی پزشکی و کتاب رستاخیز برند شخصی یک مقاله جامع در مورد استخدام منشی مطب در وبسایت برند شخصی منتشر کرده است. ایشان بیش از یک دهه است که درزمینهٔ تبلیغات پزشکی مطالعه و تحقیق میکند و در این مقاله در مورد ۴ رویکرد بسیار مهم در ارتباط با منشی مطب صحبت میکنند. این چهار رویکرد به شرح زیر هستند:
۱. استخدام منشی
۲. آموزش منشی
۳. تشویق منشی
۴. اخراج منشی
همچنین در این مقاله در مورد اینکه چطور برای منشی مطب حقوق تعیین کنیم صحبت شده است. چراکه تعیین حقوق منشی به پارامترهای زیادی ازجمله ساعات کار منشی و شرح وظایفی که به او محول میشود بستگی دارد. تمامی این پارامترها برای شما مشخص میشوند تا بتوانید به شکل دقیقتری حقوق منشی خود را تعیین کنید.
گروه برندینگ محمد ظهرهوند بهصورت تخصصی صرفاً به جامعه پزشکان درزمینهٔ تبلیغات پزشکی و برندسازی پزشکی مشاوره میدهد و مهمترین خدمات این گروه طراحی وبسایت برای پزشکان و مدیریت صفحه اینستاگرام پزشکان است.
یکی از مقالات بسیار جالبی که در وبسایت برند شخصی درزمینهٔ اینستاگرام پزشکان منتشر شده است تحت عنوان "مثلث طلایی موفقیت در اینستاگرام برای پزشکان" است.
فراموش نکنید که یک پزشک علاوه بر اینکه نیاز دارد دانش و مهارت خود را درزمینهٔ پزشکی بهروز نماید باید درزمینهٔ یادگیری مدیریت مطب و تبلیغات پزشکی هم قسمتی از وقت خود را اختصاص دهد.
در وبسایت برند شخصی دهها مقاله در این زمینه برای پزشکان تهیه شده است.
انتهای رپورتاژ آگهی